Reklamationsinfo

Reklamation (uden at skulle besøge vores butik).

Hvis du har været så uheldig at modtage en vare som er defekt, eller har fejl og mangler, så skal du blot udfylde nedenstående blanket.

Link til reklamtionsformular

Pga. den store mængde byttevarer i forbindelse med julehandlen, håber vi at I som kunder har lidt toldmodighed med os, da vores ekspeditionstid i dagene mellem jul og nytår, samt de første dage i det nye år er lidt længere end normal.

 

Reklamation (i vores fysiske butik).

Hvis du har været så uheldig at modtage en vare som er defekt, eller har fejl og mangler, så skal du blot medbringe den i vores butik, sammen med købskvitteringen. Hvis varen er af teknisk karakter, vil det pga. travlhed mellem jul og nytår samt de første dage i det nye år, ikke være mulig at teste varen mens du venter i butikken. Vi opretter derfor en reklamationssag og du vil så blive kontaktet i det nye år, så snart vi har fået testet og evt. repareret/ombyttet varen.  

Betalingsmuligheder

kreditkort logoer
viabill logoe
Ean logo
Leveringsmuligheder


forsendelses logoer
Sikkerhed for en god handel



erfarings logo
En nem og gennemskuelig handel


  • MID Hobby
  • Livøvej 37E
  • 8800 Viborg
  • Danmark
  • Telefonnr.: 70216821
  • E-mail: mail@midhobby.com
  • CVR-nummer: 33161662