Reklamationsguide fragtskade

Hvis du har været så uheldig at modtage en vare, som allerede ved udpakning af ordren var skadet, er det vigtigt, at du kontakter os med det samme.

De fleste fragtfirma'er har en deadline på maks 7 dage, hvorefter de ikke erstatter evt. skader.

Du må ikke smide emballagen ud.
Da fragtfirmaet muligvis ønsker pakken retur til undersøgelse, er det vigtigt at, du ikke bortskaffer dele af pakken.

Du må ikke omemballere varen/e og sende den retur.
Da fragtfirmaet muligvis ønsker pakken retur til undersøgelse, er det vigtigt at du ikke omemballere pakken..

Du skal tage billeder.
Du skal tage billeder af skaden på selve varen/e, samt af emballagen varen kom i. Billederne af emballagen skal være fra flere vinkler, og på mindst et af billederne skal pakkelabelen være synlig.

Når du har sendt os en e-mail med billederne og en kort beskrivelse af skaden på varen/e, vil vi i løbet af kort tid vende tilbage med løsning.

 

Mail adresse: mail@midhobby.com